پرتگاه

گاهی به سکوت آسمان فکر کن

روزهای برفی تصویرهای همیشگی اش را در ذهن آدم ها دارد. خیلی ها تصویر تماشای برف را از پشت پنجره، در حالی که روی صندلی راحتی ولو شده اند و فنجان قهوه یا چای دلچسبی در دست دارند. بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند و روزهای برفی شان را با همین لحظه ها سپری می‌کنند و خوش اند.

عده ای در
تصویرهای ذهنی شان سراغ برف بازی می‌روند و هیجان لیز خوردن از ارتفاعات را به سکوت و آرامش پشت پنجره ترجیح می‌دهند و با جیغ و داد و هیجان، روزهای برفی شان را می‌گذرانند.

در این بین بعضی ها
تصویری را دوست دارند که لباس گرم بپوشند و در خیابان های سفید و خلوت قدیم بزنند. دسته آخری «رمانتیک»های احساساتی ای هستند که این روزها تعدادشان اگر نگوییم زیاد شده، کم هم نیست و اگر حواسمان را بیشتر به دور و برمان بیندازیم، آنها را می‌بینیم که در لاک خودشان فرو رفته اند و معلوم نیست ذهنشان در چه دنیای گیر کرده و مشغول است. «پیشنهاد موسیقی برای روزهای زمستانی» شامل همه این تصویرها می‌شود.

یعنی در شهر شرایطی موسیقی می‌تواند متن این تصاویر را
زیباتر کند؛ روزهایی که در راهند و نم نمک سر و کله شان پیدا می‌شود. شما جزو هرکدام از این سه دسته که باشید، می‌توانید از این پیشنهادها نهایت استفاده را بکنید؛ چه زمانی که پشت پنجره اید و خیره در یک سپیدی بی انتها، به همه روزهای گذشته و پیش رویتان فکر می‌کنید، چه زمانی که در اوج برف بازی به سر می‌برید و چه زمانی که پیاده در خیابان های متروک شهر صدای «قرچ، قرچ» برف، حالی به حالی تان می‌کند واز خود بیخود.

در این هوای سرد، یک نفس عمیق و جانانه بکشید و سراغ این پیشنهادهای برفی بروید. پیشنهادهایی از طرف ستاره های پاپ در آستانه فصلی سرد... حسابی که هوایی شدید، انتخاب کنید و از آنها لذت ببرید. نوش جانتان...


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:,ساعت 10:3 توسط behzad| |


Power By: LoxBlog.Com